ترانه ها

این وبلاگ صرفا برای من است و ارزش دیگری ندارد !

پنجاه و هشتم از کلودکامپیوتینگ

  • ۲۳:۵۰

امروز خیلی اتفاقی توی گروه تخصصی که درمورد مدیریت عضوم پیام دادم که کسی هست که کارش کلود و مجازی سازی باشه 

یه نفر پیام داد که من هستم و درخدمتم 

تماس گرفتم باهاش صحبت کردم. اسمش آقای قربانزاده بود (امیرارسلان). خیلی تعریف میکرد میگفت تو این حوزه دیگه قرار دادها از چند ده میلیون گذشته و به چند صد میلیون میرسه 

کسی هم نیست که کار کنه و همه ادعان تا تخصص. به خاطر همینم نمی مونن و نیروی کار نیست 

اسم شرکتشون اینفینیژن بود ... وای خدای من خیلی خوشحالم 

بهم گفت میخای فردا بیا شرکت بهت کتاب و فیلم و اسلاید بدم ببین گفتم من همدانم تهران نیستم .

وای خیلی خوب بود 

خدایا شکرت 

خداجونم من تلاشمو میکنم توکلم به توئه واسه راضی شدن بابا ... این کار فقط کار توئه ای نزدیکتر از رگ گردن ... ای خدایی که قلبها و فکرها در دست توئه 

امیدم به خودته 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan