ترانه ها

این وبلاگ صرفا برای من است و ارزش دیگری ندارد !

نود و هفتم از عشق

  • ۲۲:۰۱

پارسال یعنی چند وقت پیش که خیلی ام دور نیست فکر میکردم که من دیگه نمیتونم عاشق بشم

کسایی بودن که حس میکردم با بقیه فرق دارن

ولی دیگه هیچ وقت عشق نبودن چون انتظارشونو نمیکشیدم چون باهاشون اختلافاتم زیاد بود چون راحت قیدشونو زدم

اما دوباره حس میکنم عاشق شدم

درسته ... من تو سن 25 سالگی عاشق دوست مجازیم شدم

مسخرس مگه نه؟؟؟ من از 18 سالگی چت میکنم دقیقا همون سالی که کنکور داشتم یه روز دوستم دستمو گرفت برد کافی نت و برام یه آی دی یاهو ساخت و بهم یاد داد که چت کنم

از اون وقت دوستای زیادی داشتم ایرانی و خارجی .. دختر و پسر

همیشه به نظر مسخره بود که با حرفای یکی عاشقش شی

ولی من عاشق شدم انگار

این روزا طوری شده که از ساعت پنج نگاه میکنم تا بشه هفت ... ساعت هفت دیگه گوشی دستمه ... اگه بشه هشت و پیام نده کلا  دپرسم

تا ساعت 11 و نیم اگه بازم خبری نشد خب دیگه اون روز تموم شده

بهش گفتم حسی بهش ندارم و اونم گفته که میدونه ... ولی چه دروغی! بیشتر اینکه حس میکنم مذهبیه منو جذب کرده چون نه بچه پولداره نه قیافه خیلی آسی داره

عاقلانه حرف میزنه با دلیل و منطق و اینو خیلی دوست دارم ...


ازم خواست باهاش دوست شم قبول نکردم ولی شاید اگه یه بار دیگه بخاد منم بخام که رابطمو باهاش توسعه بدم

عجب رسم عجیبی داره این زمونه

عشق همیشه تازه اس ... همیشهههههههه ... تکراری شدن تو کارش نیست مثل بهار  :)


به خدا سپردم همه چیو

بی پروا و با توکل پیش به سوی آینده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan