ترانه ها

این وبلاگ صرفا برای من است و ارزش دیگری ندارد !

صد و یکم از کاشف الکرب عموی صاحب الزمان

  • ۱۰:۵۰

خیلی وقته چیزی ننوشتم

تو این مدت یه سری ماجراها افتاد .... مثلا اینکه به خاطر فشار مالی مجبور شدم درس رو ول کنم و برم سر کار

الان حدود سه ماهه میرم سرکار ولی هنوز حقوق نگرفتم

به جز این چون مجبور شدم کار کنم دیگه تایم کافی برای درس نداشتم .. در واقع حالا فهمیده بودم که دقیقا چطور باید درس بخونم و دیدم که اگر نخونم بهتر از اینه که دست و پا شکسته یه چیزایی بخونم و به نتیجه دلخواهم نرسم

دارم برنامه نویسی اندروید رو یاد میگیرم . حس خوبی بهم میده به نوعی ارامش

....

امروز اربعینه . بابا یک هفته بیشتره که رفته کربلا تاتوی موکب ها برای زائرین غذا بپزه .

دلم کمی گرفته امروز

تو عرف ما خیلی جالب نیست که یه دختر بگه من دوست دارم ازدواج کنم ... این جمله رو پای بی حیایی می زارن اکثرا

ولی چه روزی بهتر از اربعین و چه کسی بهتر از امام حسین و باب الحوائج عباس ... یا کاشف الکرب تو برای تنهایی های من یه همدم مهربون بفرست  یا کاشف الکرب یا کاشف الکرب یا کاشف الکرب

دلم گرفته ... دلم عجیب گرفته ... یعنی عباس قمر بنی هاشم صدای من روسیاه رو از این راه دور میشنوه

کاش منم کربلا بودم تا حضرت عباس رو به تنهایی امام حسین و دل تنهای صاحب الزمان قسم میدادم که فکری برای تنهایی های من بکنه

دلم گرفته ... دلم عجیب گرفته

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربنا بحق اخیک الحسین

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربنا بحق صاحب الزمان ... اون آقای همیشه تنها

هرچند که وقتی یاد تنهایی امام زمانمون می افتم که توی زیارت ناحیه مقدسه میخونیم که اون سرگردان بیابان هاست و تنهاست و کسی کنارش نیست ... هر شبی که میخوام بخوابم و سرمو میزارم روی بالش به خودم میگم یعنی آقا الان سرش رو کجا زمین میزاره مخصوصا توی این شبای سرد بین این مردم گرگ که به کسی رحم نمیکنن ... تنهایی من قطره ای از دریای تنهایی ایشون نیست ولی من علاج همین یه قطره رو هم از خودش میخوام چون ایشون آقاست و دلش دریاست و من یه آدم کوچیک و بیچاره که تحمل همینم براش سخته

کمکم کن یا صاحب الزمان ای ساحل آرامش دل ما

ای صاحب عصر به حق کاشف الکرب ... ای کاشف الکرب به حق صاحب عصر ...

  • ۲۱۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan